dinsdag 23 augustus 2011

What's in my schoolbag?




Aangezien het nieuwe schooljaar al weer bijna is begonnen dacht ik (Femke) . Laat ik maar een What's in my schoolbag maken :)
Okeeej hier komt het dan ik hoop dat jullie het leuk vinden:)







Eerst mijn etui:
Ik heb hem bij de hema gekocht en ik ben helemaal verlieefd!
Die bloemetjess en dat strikje maken hem super schattig!



En dan mijn kaftpapier :
Ik heb een rekbare van de hema en 5 anderen:
De anderen kaftpapier noem ik nu even van links naar rechts op
Van de Kruitvat / Pip Studio / Kruitvat / Poekie / Blond Amsterdam
Vooral die van Pip en Blond verraste me erg. Ik vond ze mooier dan in de verpakking


En dan mijn agenda :)
Ik heb een agenda van girlsscene hij heet Stylebook:Hij is super leeeuk en super schattig voor in kun je een foto doen en dat maakt je agenda extra persoonlijk!
Mijn etikketen zijn van de hema en van Pip studio
Ik vind ze allebei super leeeuk :)


En dan als laatste mijn schriften:
Een aantal van de schriften hieronder heb ik zelf gemaakt Ik heb gewoon wat ff schriften bij de hema gekocht  en met de behangboeken van noa's moeder  stukjes versierd. Ik vind het resultaat super schattiggg!<3
er liggen ook nog een paar schriften van pip tussen.
Natuurlijk heb ik nog meer spulletjes voor school maar ik kon niet alles laten zien. Bijvoorbeeld wat er in mijn etui zit word een beetje moeilijk. Ik hoop dat jullie het leuk vonden !
Live, Laugh, Lovee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten