maandag 18 juli 2011

Nieuwe Catrice lakjes

 Een paar dagen teruge had ik een feestje. Op dat feestje heb ik wat catrice nagel lakjes gekregen. Ik vind catrice een heel goed merk nu heb ik z'n 20 lakjes. Ze zijn te koop bij de kruitvat voor maar 2,50 maar nu is er volgens mij een aanbieding 1 voor 4 euro, dus ik zou zeggen wees er snel bij.. Ik heb 5 lakjes gekregen hieronder heb ik foto's gemaakt met de namen erbij, dus dan hoef ik dat niet meer te schrijven.

 Een heel mooi paars/zilver achtig lakje. Hij dekt niet in 1x maar hij is na 2 laagjes heel mooi!


Dit lakje zijn jullie wel eens eerder voorbij zien komen bij mijn catrice stash. Ik heb hem dubbel gekregen, maar als nog wou ik jullie het even laten weten. Hij is er nu niet meer )': Ik heb hem gegeven aan een vriendin en zij is er super blij mee ((: !

Dit lakje hebben jullie ook al gezien.. Bij mijn vorige notd. Ik wou al een gouden en deze dekt egt meteen! Super lakje ;3

Dit oranje lakje is ook super mooi. Ik heb hem nog niet getest maar volgend mij dekt hij wel in 1x
Deze lijkt heel erg op Let's mauve on, maar toch is die iets anders. Let's mauve on is wat paarsig en deze is meer zilver.

Livelaughlove

Geen opmerkingen:

Een reactie posten