maandag 18 juli 2011

10 Random things in my room


Deze auto heb ik gekocht in oost duitsland


Ik spaar BEN&JERRY'S maar deze smaak is mij favo. Cookie Dough Hmm. (: 
Dit klokje heb ik gekregen van Femke! Iloveyha (:


Ik droom bijna nooit misschien komt het door deze dromenvanger? Deze heb ik heel lang geleden gekregen ik weet geen eens meer van wie :$


Deze koe is schattig (":

Ik hou van stenen. Elke keer op vakantie vind en koop ik steentjes. De meeste hiervan komen uit Corsica


Deze douchegels zijn van de Douglas. De verpakking is zo leuk maar de geur is egt heel vies ;s 


Deze mok kreeg ik van een vriendin met allemaal m&m's erin! Ik ben egt super verslaafd aan chocolade en deze mok is natuurlijk ook supeer leuk!


Deze tegel heb ik gemaakt ik groep 7 whahaa.


Kort gezecht, ik heb 30 knuffel's in me bed liggen (: En ik overdrijf niet. Ik hou van knuffels 

Livelaughlove

Geen opmerkingen:

Een reactie posten