dinsdag 19 juli 2011


Deze Metallic Eyemousse van de hema heb ik 1 week geleden gekocht bij de hema. Hij koste maar 3 euro en ik dacht laat ik het eens testen. Het is een hele mooie blauw met veel shimmer. Ik heb hem geswatch en het viel me op dat hij super veel pigment heeft!


Hij is ook waterproof. Ik heb het getest en het is ook egt zo! Ik heb er de hele dag mee gelopen op me hand. Het is echt een heel mooi kleurtje en voor het geld het zeker waard! Je hebt ze nog in heel veel kleuren maar dit kleurtje was typisch mij. De verpakking is wel irritant, want je moet hem helemaal open draaien maar je kan wel meteen de kleur zien. Jullie krijgen hier nog een look van te zien.

Bij de Hema voor maar 3,-

Livelaughlove

2 opmerkingen:

  1. wauww, je maakt zulke mooie artikels en je schrijfstijl is echt heel goed.
    maar wat me op viel; op je laatste artikels heb je geen 1 reactie :( !
    daarom dacht ik: ik reageer ff !
    ga zo door meid, de bezoekers komen vanzelf wel!
    en ik ben alvast nummer 1 :D :D :D !

    xxxxxxxxxxx ♥♥♥ !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @anoniem.
    Dankjee ♥
    We waren op vakantie maar morgen zijn we heelemaal teruge!

    BeantwoordenVerwijderen